Nya komedier

Här kommer återigen en film jag vill se med Jack Black i en biroll (kan även vara en huvudroll, vet inte säkert). Filmen heter "Tropic Thunder" och vanligtvis händer det att jag har lite svårt för denna sortens humorfilmer men jag kollade i alla fall på trailern och trots att jag inte hade något ljud på (satt på jobbet) så skrattade jag högt. Antagligen bidrog Jack Blacks helt vedervärdiga frisyr en hel del till det. Den verkar annars sjukt grabbig, men jag får väl ta det för vad det är. Som vanligt. Varför får aldrig tjejer vara roliga på film? Visst, det finns väl undantag men de är fan inte många. Orkar knappt bry mig längre. Jag vill hur som helst se den, men väntar nog tills den kommer på vhs, eller förlåt.. dvd.





En annan film jag faktiskt kan tänka mig att se på bio är "Pineapple Express" (från skaparna av "Superbad" som jag inte har sett ännu). "Pineapple Express har även den en mycket underhållande trailer som ni måste kolla in! 



 


Haha, kolla in den annars så bildsköne James Franco, vad har de gjord med honom?


Kommentarer
Postat av: Sjö

Men har du inte SETT Superbad Andrea?? Då är det snart dags tycker jag. Är inte helt säker på att du kommer att gilla den. Men ändå. Pineapple verkar va en film helt i min smak! Dne måste ses!

2008-08-13 @ 19:21:12
Postat av: Andrea

hehe, nä, jag har inte gjort det.. Ska göra det snart, hoppas jag gillar den!

2008-08-14 @ 13:00:26
Postat av: lajnen

strunt samma vad de gjort med honom, han är ju alltid het:D Den måste ses!

2008-08-17 @ 17:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0