Vi (Andrea &Elin) tycker:

- om när solen skiner och man får använda solglajjor.
- inte om när solen inte skiner. då fryser man.
- inte om när persiennerna på biblioteket går ner trots att det är mulet.
- alldeles för mycket om att gå på stan.
- om choklad, chips, pizza, salt, socker, fett, tårta, glass, lösgodis, hamburgare, korv på torget, läsk.
- om effektiva rektorer.
- om mopsar.
- om när vi är ensamma på kontoret för då kan vi skriva detta inlägg.
- om måsljud.
- om bensinlukt.
- att det är kul med listor.
- att lunchpausen är det bästa med arbetsdagen.
- att Timbaland och Madonna borde gå i pension.

image127

Kommentarer
Postat av: Mingla

Var det inte du som cyklade förbi mig igår?

2008-04-08 @ 11:13:46
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Andrea

Nej :)

2008-04-08 @ 13:56:13
Postat av: janne

Jag ville bara påpeka att solen skiner även om det är molnigt. Och om solen inte skulle skina så skulle vi frysa så mycket att vi inte skulle märka det.. bara som en parentes.. ursäkta..

2008-04-08 @ 21:15:49
Postat av: janne

Jag ville bara påpeka att solen skiner även om det är molnigt. Och om solen inte skulle skina så skulle vi frysa så mycket att vi inte skulle märka det.. bara som en parentes.. ursäkta..

2008-04-08 @ 21:22:04
Postat av: lajnen

jag vill bara påpeka att upprepning by mistake är roligt. O att mopsen var söt! Cuuutiee!! Tubbyy!!!Chubby?!

2008-04-10 @ 11:09:12
Postat av: Andrea

du har rätt janne. men det var verkligen bara en parentes :)

2008-04-11 @ 19:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0