Var det bättre förr?

Jag sitter på balkongen i strålande solsken och småfnissar för mig själv. Varför då? Jo, för att jag läser min gamla blogg som jag hade inne på Myspace (www.myspace.com/andreadavidsson). Vilken tönt jag var! (är. ja, jag vet)  Bara en massa babbel om jobbet, galna patienter och bitska kollegor. Jag skrev även om Foppatofflor, kontorsstolar och "snygga" västar som man kunde få låna på jobbet. Att jag uppdaterade bloggen varje dag är ju också helt sjukt. Idag måste jag verkligen kämpa om jag ska kunna uppdatera min blogg varje dag. Därför har jag haft starka funderingar på att lägga ner den. Vet inte riktigt vad jag får ut av den. Förutom fett med skrivkramp. Vissa får ju ut aggressioner, tankar, frustration och allmänt skryt om sig själva. Behöver jag få ut något av detta så tecknar jag. I alla fall ibland. Borde göra det oftare. Blogga är nog inte min kopp te helt enkelt. 

Men okej, jag fortsätter i samma spår ett tag till men sedan blir det adjö till andread.blogg.se.

     




Här är ett litet utdrag från min gamla blogg skrivet den 17/7-07:

Rubrik: Men ta en NUMMERLAPP!


Ja, Andrea är lite irriterad just nu. Hur svårt kan det vara att trycka på en knapp och vänta på sin tur?


-Jaha, skulle man ta nummerlapp innan man anmälde sig?


-JAAAAAA!!!


Jag vill skrika but it´s no use, eftersom jag sitter i en typ ljudisolerad bur.



Kommentarer
Postat av: virre

Lilla sötis, klart att du INTE ska lägga ner bloggen. Om du jobbar på sahlgrenska i sommar igen ska du se att du har massor med tid att uppdatera den :) Kul med västen ;)

2008-04-11 @ 10:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0