Scarves och Snö

Igår var en riktigt bra utekväll! Delvis. Vi kom väldigt tidigt när det inte var så mycket folk och gick tidigt när det var som roligast. Så borde man göra oftare! Men precis innan vi skulle gå blev det nästan ett slagsmål. Jag har ju skrivit ett inlägg om att jag gillar det, men nu har jag ångrat mig. Det var tydligen gruff mellan två killar (nämen?) och de knuffade varandra så kraftigt så vi som stod bakom föll som dominobrickor. Jag stod längst bak som sista brickan i raden och föll över en kille som satt ner i en fåtölj. Han såg lite bister ut. Mitt svar blev: Det var inte jag. Bra svar. Kvällen avslutades med ett besök på McDonalds. Härliga McDonalds.


Jag blev riktigt sur över en grej igår som jag egentligen inte reagerade så mycket på just när det väl hände, men det byggdes upp en del irritation över natten och imorse när jag vaknade var jag skitsur. Men det varade som tur var inte så länge.



För övrigt har jag så galet lite pengar just nu att jag nästa vecka måste leva av vad naturen har att erbjuda. Bark och rötter och sånt. Som gammal scout så ska väl inte det vara så svårt att fixa ihop någonting. I och för sig gick jag ju ursprungligen med i scouterna för att få paddla kanot, ha en snygg scarf och få vara nära en kille jag var hemligt kär i. Han hette Valentin och var det vackraste jag hade sett. Det blev aldrig något mellan Valentin och mig. Jag lämnade scouterna kort därefter. Fast det var mest på grund av att scouterna var superkristna och vi läste Fader Vår varje gång innan vi käkade korv runt lägerelden.


Tillägg
: Min granne verkar har fått dille på Lalehs låt Snö Arn Theme. Den spelas varje dag här ovanför mig. Börjar känna mig lite hjärntvättad om jag ska vara ärlig.


Kommentarer
Postat av: my

det kanske är jag som bor grannis... för övrigt är du jävligt rolig. haha. mkt bra inlägg.

2008-04-14 @ 18:27:36
Postat av: serv

skulle gärna ge dig lite småmynt så du överlever månaden om du har video visandes dig själv sittandes runt en lägereld och läsa Fader vår.

2008-04-14 @ 22:59:41
Postat av: Lllajntzki

Va? Vad blev du arg över? Kladdkakan? Undrar om dina grannar är hjärntvättade på raspig Roxettenostalgi efter i Lördags?:D

2008-04-15 @ 09:22:34
Postat av: Andrea

My: haha, just det, du skickade ju den låten till mig, god damnit!
Serv: Jaså, du vill ha videobevis i utbyte mot några småslantar? utpressare! ;)
Lina: Ja stackars mina grannar. Roxette på natten och Sex and the city-jingeln på dagen, kan det bli mycket värre?

2008-04-15 @ 21:20:35
Postat av: Vick

Shit jag hade glömt att du var gammal scout. Tyckte du ens det var kul med kanotpaddling? Det är förvisso lite indian-style över det men ändå...

2008-04-15 @ 22:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0