Rocky

Tänk, en gång i var man hett skit och åtråvärd, men så öppnade dom Folkets Kebab på Hornsgatan och införde lådvin på systemet och resten av historien kan vi...


Jag har läst Rocky sedan urminnes tider (7-8 år). Följt hans toppar och dalar, hans misslyckanden och framgångar. Det känns som om jag känner honom. Hans serier ger mig så mycket skratt och glädje. Och ångest. Igenkänningsfaktorn är mycket hög, trots att han är en 34-årig man. Anywho, Lina ska få se och höra honom prata om hans nya film i Stockholm i veckan...

image131

Om jag är bitter och avundssjuk? Nej, varför i hela friden skulle jag vara det? (Men jag är glad för din skull Linalajnen!)  



Bild: Vette fan


Kommentarer
Postat av: lajn

Men jag ska fota!! O jag ska visa bildspel på dig för honom !! O jag ska ge honom ditt nummer!! Don't be mad! Glöm inte att köpa det nya numret av Rocky så vi kan sitta på din balkong och sola och känna igen oss sen.

2008-04-21 @ 15:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0