Klanraggande

Skrattade gott och länge åt denna text som jag hittade i DN i morse.

Du är dumpad. Du är ensam. Du behöver kärlek. Eftersom du har tröttnat på nätdejting går du med i en förening där singlar träffas och gör roliga saker ihop, samtidigt som de letar efter en partner. Allt är toppen tills någon upplyser dig om vad en sådan förening kallas: singelklan. Att vara medlem i en klan är sällan attraktivt. Antingen tror folk att du är en blekfet "World of warcraft"- dåre som helst skulle ligga med orcher eller blodalver. Eller så tror de att du ägnar fritiden åt korsbränning och hatbrott. "'Är du ensam?" frågar ditt potentiella ragg vid bardisken. "Nej, jag är här med klanen", svarar du och ragget minns plötsligt att han eller hon glömde stänga av gasspisen och mata guldfiskarna."



Kommentarer
Postat av: Vickan

HERRGUD vad roligt det var!!! Ojojoj vilket gott skratt jag fick mig, tack Dea!

2008-04-24 @ 17:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0